دوشنبه ۰۳ اردیبهشت ۰۳

کات نوزاد چیه و به چه دردی می خوره؟

به داخل NICU تازه بازسازی شده ما نگاهی بیندازید و درباره تاریخچه بالاترین سطح NICU منطقه بیشتر بدانید. با 50 اتاق خصوصی و 10 اتاق با دو خرید کات نوزاد، همه اتاق ها به گونه ای طراحی شده اند که به خانواده ها حریم خصوصی بیشتری بدهد. ادامه مطلب را در زیر بخوانید.


NICU بازطراحی شده به خانواده ها حریم خصوصی بیشتری می دهد

هنگامی که CHKD اولین بخش مراقبت های ویژه نوزادان منطقه را در سال 1972 افتتاح کرد، نوزادان کوچک یک واحد 20 تختخوابی را در یک اتاق بزرگ با کودکان بزرگتر که به مراقبت های ویژه نیز نیاز داشتند، به اشتراک گذاشتند.


در طول سال‌ها، NICU فضای خاص خود را به دست آورد و تخت‌های بیشتر و فناوری پیشرفته‌تر را اضافه کرد و آن را به بالاترین سطح NICU در منطقه تبدیل کرد. در غلاف های شش تا نه نوزاد، از کوچکترین و بیمارترین نوزادان مراقبت می کردیم.


امروزه، NICU ما شامل 50 اتاق خصوصی، به علاوه 10 اتاق با دو کات نوزاد است که به والدین اجازه می دهد تا با نوزادان خود ارتباط برقرار کنند و در طول ملاقات استراحت کنند. درهای شیشه ای و جدیدترین فناوری در مانیتورها به کارکنان NICU این امکان را می دهد که به راحتی وضعیت نوزادان را ببینند و آخرین درمان ها را ارائه دهند.


ما از 500 تا 600 نوزاد در سال مراقبت می کنیم که میانگین مدت اقامت آن 41 روز است. ریزترین بیماران، آنهایی که وزن آنها کمتر از 2.3 پوند است، به طور متوسط ​​87 روز می مانند.


واحد بازسازی‌شده دارای یک درخت بلوط عجیب و غریب در لابی است که سنجاب از سوراخی بیرون می‌آید. یک سالن استراحت خانوادگی شامل آشپزخانه و فروشگاهی است که والدین می توانند با شرکت در کلاس هایی که آنها را برای بردن نوزادان خود به خانه آماده می کند، کتاب و لباس را با «دلار NICU» که به دست می آورند، «خرید» کنند.


چرا نوزادان به CHKD می آیند؟

بخش مراقبت های ویژه نوزادان (NICU) در CHKD بزرگترین و پیچیده ترین مرکز مراقبت های ویژه برای نوزادان در منطقه است.


نوزادانی که نیاز به مراقبت های پزشکی شدید دارند، هر ساله از بیمارستان های سراسر جنوب شرقی ویرجینیا، ساحل شرقی و شمال شرقی کارولینای شمالی در NICU CHKD بستری می شوند. اکثر آنها نارس به دنیا می آیند - برخی در اوایل هفته 23 بارداری. برخی دیگر از بیماری های قلبی و ریوی شدید یا نقایص مادرزادی رنج می برند که نیاز به مداخله جراحی اولیه دارند.



مراقبت های تخصصی برای کوچکترین بیماران

NICU فناوری پیشرفته و متخصصان مراقبت های بهداشتی آموزش دیده را برای ارائه مراقبت های تخصصی برای کوچکترین بیماران ترکیب می کند. CHKD به تجربه می‌داند که والدین اغلب هنگام بستری شدن نوزادانشان در NICU احساس اضطراب می‌کنند، و ما تمام تلاش خود را برای کمک به شما در این دوران استرس‌زا انجام می‌دهیم. مناظر، صداها و تجهیزات ناآشنا ممکن است بسیار زیاد باشد، بنابراین هر والدین یک راهنمای منبع پر از اطلاعات دریافت می کنند تا به خانواده ها کمک کند تا در NICU حرکت کنند.


کار تیمی در هر نوبت

اطلاعات اضافی برای کمک به درک وضعیت فرزندتان، درمان‌های احتمالی و نحوه مشارکت شما از گفتگوهای انفرادی با پرستاران، پزشکان و از طریق شرکت در دورهای روزانه با تیم پزشکی کودک شما به دست می‌آید. این تیم با والدین همکاری می کند تا برنامه ای برای مراقبت از نوزادان پرخطر ایجاد کند. ما مشارکت فعال شما را در مراقبت از کودکتان تشویق می کنیم و از والدین استقبال می کنیم که در هر ساعت از شبانه روز با نوزادان خود وقت بگذرانند.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.